تزریق نقدینگی به پروژه نیروگاهی و توسعه صنعتی کرمانشاه، محور گفتگوی دکتر رشیدی و دکتر سعدمحمدی

دکتر محمد رشیدی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف کرمانشاه امروز در دیدار با دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات کشور، تزریق نقدینگی و تخصیص بودجه برای سرعت بخشیدن به ساخت نیروگاه پویای کرمانشاه را پیگیری نمود و در راستای توسعه صنعتی کرمانشاه مباحث مهمی را دنبال کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، امروز شنبه 20 مردادماه، در راستای نیل به اهدافی که تحت شعار اقتدار کرمانشاه تعریف می‌شوند و به‌منظور بهره‌مندی حوزه انتخابیه خود از ظرفیت‌های یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری کشور در حوزه صنعت و معدن، امروز با مدیرعامل «ومعادن» دیدار و گفتگو کرد.

دکتر محمد رشیدی در این دیدار با اشاره به اهمیت زمینه‌ای نیروگاه پویا در پیشبرد اهداف صنعتی استان کرمانشاه، تأکید کرد: ازآنجاکه این پروژه هم در بخش انرژی پاک و تجدید پذیر و هم به‌صورت سیکل ترکیبی قرار است برق صنایع استان را تأمین نماید، امیدواریم با تزریق سریع‌تر نقدینگی شاهد پیشرفت‌های روزبه‌روز این پروژه باشیم.

کلنگ پروژه نیروگاه پویای کرمانشاه، در دو بخش خورشیدی و سوخت فسیلی روز چهارشنبه 22 آذرماه 1402 در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار در محل شهرک صنعتی زاگرس به زمین خورد تا پیگیری‌های دوساله دکتر محمد رشیدی به ثمر بنشیند و یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های صنعتی شدن استان کرمانشاه به مرحله اجرا برسد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در ایران است که بیش از ربع قرن در عرصه توسعه بخش معدن کشور حضور جدی داشته است. سرمایه‌گذاری در بخش‌های استخراج کانی‌های فلزی و فلزات اساسی، معادل ۹۰ درصد ترکیب دارایی‌های شرکت را تشکیل داده است. همچنین ۸۰ درصد دارایی‌های شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، مرکب از سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران بوده و بیشترین سرمایه‌گذاری شرکت، در زنجیره سنگ‌آهن و فولاد متمرکز است. این شرکت از سهامداران عمده مجموعه‌های بزرگ معدنی و فولادی ایران از قبیل شرکت‌های؛ معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، سنگ‌آهن گهرزمین، شرکت ملی مس، معدنی و صنعتی صبانور، مجتمع فولاد خراسان، آهن و فولاد ارفع، پویا انرژی، کارخانه‌های کابل‌سازی شهید قندی، تجلی توسعه معادن و فلزات، گسترش کاتالیست ایرانیان، پرتو تابان معادن و فلزات و شرکت کک طبس است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا