شروع پر قدرت نیروگاه خورشیدی کرمانشاه با حمایت دکتر سعدمحمدی از مهندس شریفی

دکتر سعدمحمدی در نشست مجمع عمومی فوق العاده شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه، ضمن حمایت صریح از مهندس شریفی مدیرعامل این شرکت، تاکید کرد: این پروژه و دیگر پروژه های انرژی سبز، از آنجا که در بخش جبران ناترازی و تامین برق پایدار، نقش مهمی را ایفا می کنند، در اولویت شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات در نشست مجمع عمومی فوق العاده شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه ضمن اشاره به انتصاب مهندس رضا شریفی بعنوان مدیرعامل این مجموعه، گفت: انتصاب ایشان در راستای عمل به قولی بود که به مردم شریف و محترم کرمانشاه در زمان کلنگ زنی این پروژه دادیم.

سعدمحمدی افزود: با توجه به توان اجرایی که از شریفی در کارنامه کاری ایشان و همچنین پیگیری های مستمر و پایمردی که از ایشان در مسیر پیشبرد پروژه های تحت مدیریتش سراغ داشتم، تصمیم بر این شد که سکان هدایت این پروژه مهم هم به ایشان واگذار گردد تا نیل به اهداف مد نظر تسریع یابد.

قابل ذکر است حضور شخص دکتر سعدمحمدی در نشست حقوقی شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه، نشان از عزم ایشان جهت اجرای هر چه سریعتر پروژه نیروگاه خورشیدی این شرکت دارد.

همان‌طور که در روزنامه رسمی شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه منتشرشده بود، مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت با موضوع افزایش سرمایه روز 15 مهرماه 1403 رأس ساعت 10 صبح در محل قانونی این شرکت با حضور تمامی سهامداران برگزار شد.

در این جلسه که مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به‌عنوان سهامدار اصلی پروژه نیروگاه خورشیدی پویای کرمانشاه به‌عنوان رئیس مجمع حضور داشت، سهامداران به‌اتفاق با افزایش سرمایه این شرکت موافقت کردند. نماینده دیگر سهامداران شرکت، حسابرس قانونی، مهندس شریفی مدیرعامل و تمامی اعضای هیئت‌مدیره شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه در این جلسه حضور داشتند و پیرامون موضوع افزایش سرمایه این شرکت بحث و تبادل‌نظر کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا