حضور مدیرعامل نیروگاه پویای کرمانشاه در نوزدهمین همایش توسعه نیروگاه‌های تجدید پذیر

نوزدهمین همایش توسعه نیروگاه‌های تجدید پذیر در صنایع، امروز سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ در هتل پارسیان اوین تهران با حضور صنایع کشور ازجمله مس، نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان و سایر صنایع کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه، مهندس رضا شریفی مدیرعامل این شرکت با حضور در هتل پارسیان اوین تهران از آخرین نتایج علمی پیرامون ضوابط قانونی، موارد فنی و اقتصادی، راهکارها و مشوق‌های حوزه توسعه نیروگاه‌های تجدید پذیر، آگاه گردید.

بر اساس این گزارش، همایش توسعه نیروگاه‌های تجدید پذیر در صنایع، به همراه نمایشگاه جانبی آن، امروز سه‌شنبه 3 مهر 1403 توسط «انجمن سازندگان و تأمین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدید پذیر (ساتکا)» با همکاری ساتبا و معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در سالن همایش هتل اوین تهران برگزار شد.

در این همایش با توجه به اهمیت همایش فوق و حضور نمایندگان عالی‌رتبه ارگان‌ها، فرمی تهیه‌شده و توزیع گرید تا شرکت‌های تجدید پذیر و صنایع، سؤالات و چالش‌های خود را درزمینه احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر در آن وارد نمایند. درنهایت پرسشنامه‌ها جمع‌آوری‌شده به نمایندگان ارگان‌ها و شرکت‌کنندگان در پنل‌های همایش اینداست سولار ایران ارسال شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا