پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پویای کرمانشاه؛ غمخوار فرزندان چشم‌به‌راه این مردان مردیم

در پی وقوع حادثه تلخ معدن زغال‌سنگ «معدنجو طبس» که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از کارگران عزیز و زحمتکش کشورمان شد، مدیرعامل شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار، ضمن تلاش برای امدادرسانی به کارگران، تأکید کرد: معادن زغال‌سنگ ایران همچنان به شکل سنتی استخراج می‌شوند و ازآنجاکه مبنای کار نیروی انسانی است، باید حفظ جان و ایمنی این نیروی انسانی در اولویت می‌بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پویای کرمانشاه، متن پیام تسلیت مهندس رضا شریفی مدیرعامل این شرکت به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حادثه معدن طبس که شامگاه شنبه (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) ساعت ۲۱، به دلیل تصاعد آنی گاز متان در محل یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ رخ‌داده و موجب انفجار شد، حدود 50 تن از کارگران عزیز و زحمتکش کشورمان را به کام مرگ برد.

این حادثه‌ی تلخ و اندوه‌بار را به خانواده‌های این عزیزان و همکارانم در حوزه معدن تسلیت عرض می‌کنم. اکنون زمان گلایه نیست و باید برای امدادرسانی به این کارگران و خانواده‌هایشان تمام دستگاه‌ها بسیج و تلاش‌های خود را به نحو احسن انجام دهند؛ هرچند که سال‌هاست معادن زغال‌سنگ ایران همچنان به همان شکل سنتی استخراج می‌شود و ازآنجاکه تمام بار این مسئولیت بر دوش نیروی انسانی بوده، بارها بر حفظ جان و ایمنی معادن تأکید شد، اما همچنان شاهد کوتاهی مدیران وقت و قربانی شدن این عزیزان هستیم.

حال که باید برای غم فرزندان چشم‌به‌راه این مردان مرد، اندوهگین و غمبار باشیم، در اندیشه ایمن‌سازی معادن و جلوگیری از حوادث این‌چنینی در آینده نزدیک هم باشیم.

از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان این حادثه علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر طلب می‌کنم.

رضا شریفی

2 مهرماه 1403

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا