سهامداران نیروگاه پویای کرمانشاه مکلف به ارائه فوری برنامه اجرای این پروژه شدند

دکتر سعدمحمدی طی جلسه‌ای که امروز شنبه 24 شهریورماه در دفتر خودش برگزار کرد، تمام سرمایه‌گذاران نیروگاه پویای کرمانشاه را به ارائه فوری برنامه تأمین سرمایه و برنامه زمان‌بندی اجرای این پروژه مکلف کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه، دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) کشور در جلسه امروز با تأکید به اهمیت پروژه نیروگاهی پویای کرمانشاه که سهامداران آن از زیرمجموعه‌های هلدینگ بزرگ ومعادن هستند، این سهامداران را به ارائه فوری برنامه‌های خود برای نحوه تأمین، زمان‌بندی تزریق نقدینگی و همچنین برنامه اجرای این پروژه، مکلف کرد.

به‌این‌ترتیب در این جلسه مصوب شد که بلافاصله بعد از ارائه برنامه‌های تعیین‌شده، هلدینگ ومعادن با بررسی و امکان‌سنجی برنامه‌های ارائه‌شده، نسبت به اقدامات لازم تصمیم‌گیری و دستورات لازم را ابلاغ نماید.

شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه با این هدف که هم در قالب نیروگاه سیکل ترکیبی و هم در قالب نیروگاه خورشیدی (در راستای رعایت کنوانسیون‌های بین‌المللی و توسعه انرژی پاک) نیروگاهی چندمنظوره و پرتوان احداث نماید، در تاریخ دوازدهم اردیبهشت‌ماه 1402 در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت و تأسیس گردید.

 بعد از پیگیری‌های لازم و تلاش‌هایی که از سوی نماینده مردم کرمانشاه صورت پذیرفت، کلنگ پروژه نیروگاه خورشیدی این مجموعه در 22 آذرماه 1402 در شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه زده شد.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، شرکت تولید و توسعه پویا انرژی نگین سبز خاورمیانه و شرکت صنایع فولاد کردستان، سهامداران شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا