روش تأمین مالی نیروگاه پویای کرمانشاه با شرکت «ریچینگ» چین بررسی شد

مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه درباره جلسه روز یکشنبه با تیمی از شرکت چینی «ریچینگ» گفت: در راستای روشهای تأمین مالی نیروگاه خورشیدی و سیکل ترکیبی پویای کرمانشاه، با این تیم چینی اولین نشست را برگزار کردیم تا درنهایت بهترین روشها را انتخاب و در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه، روز یکشنبه 18 شهریورماه دو نماینده شرکت «ریچینگ» چین، در محل دفتر شرکت حضور یافتند تا در خصوص روش های تأمین مالی احداث بخش خورشیدی و بخش سیکل ترکیبی نیروگاه کرمانشاه، راهکارها و مشاوره‌های لازم را به مدیریت این شرکت ارائه نمایند.

مهندس رضا شریفی با بیان اینکه تأمین انرژی به‌خصوص انرژی برق به یکی از اولویت‌های اصلی کشور تبدیل‌شده است، گفت: احداث نیروگاه پویای کرمانشاه که فاز اول آن در حوزه انرژی‌های پاک و پنل های خورشیدی خواهد بود، با پیشرفت‌های خوبی همراه بوده و با تزریق به‌موقع نقدینگی، در سال‌های آتی شاهد کم شدن مشکل قطعی برق به‌خصوص در واحدهای صنعتی کرمانشاه خواهیم بود.

وی افزود: مکاتبات لازم با «سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)» وزارت نیرو صورت پذیرفته و هم‌زمان با جلو بردن فرآیندهای اخذ مجوزهای مرسوم، بازدید از محل احداث نیروگاه جهت تجهیز کارگاه با حضور تیم مشاوره پروژه و نماینده سازمان شهرک‌های صنعتی در هفته آتی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نیروگاهی پویای کرمانشاه در خصوص جلسه با نمایندگان شرکت «ریچینگ» با تأکید بر اینکه نشست‌های این‌چنینی تا حصول نتیجه‌های موردنظر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: باید تمام روش‌های ممکن جهت تأمین مالی، خرید و تأمین تجهیزات به خصوص پنل های خورشیدی موردبررسی قرار بگیرد تا در کمترین زمان ممکن پروژه را به نتیجه برسانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا